lørdag 25. februar 2012

Godtepose

Heldige meg fikk en Silhouette Cameo hos kjæresten min her om dagen. Jeg har ønsket meg en sånn maskin lenge, men nå har jeg den endelig i hus. Weeeee :-) Om du lurer på hva det er kan du se her. Kort fortalt er det et digitalt kutteverktøy. Jeg driver enda å lærer meg alt man kan gjøre med den. Og det er ganske mye, så ting tar tid.

Forrige helg var vi så heldige å bli invitert på middag til et vennepar, og da er det jo hyggelig å ta med en liten ting. 
Etter litt printing, kutting og liming kunne vi ta med denne til vertskapet. Fylte den med Non -Stop, og knyttet på en fin liten sløyfe. Søt ikke sant?
Desverre er det et litt dårlig bilde, for det glemte jeg rett og slett og ta før vi dro hjemmefra. Dette er tatt med mobilen, men det får gå for denne gang. 


Ingen kommentarer: