lørdag 29. september 2012

Hei hei.

I dag skal jeg på scrappemessse på Lillestrøm. Info om den finner du her. Gleder meg, og håper jeg blir superinspirert. Er jeg heldig kommer jeg kanskje over noen gode tilbud også.

Har faktisk fått laget noen kort i det siste. 

Her er et et gratulasjonskort til noen som har fått en vakker liten prinsesse.
Stemplet er fra Magnolia, og det er fargelagt med Copic Markers


Her er et bursdagskort


 Og enda et bursdagskort. Bildet er fra et utklippsark. Husker ikke helt hvor mønsterarkene kommer fra, men de er iallefall kjøpt på Bikuben.

Ha en fortsatt fin helg alle sammen. Klemmer til alle :-)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Anette!!

Gøy å se bloggen din. Du er flink :-)


Klem fra Ole-Mathis

Anette sa...

Å tusen takk Ole- Mathis :-)

Så snill du er! Hyggelig at du titter innom forresten :-)

Stor klem tilbake!