onsdag 25. juli 2012

Bryllupskort

I går prøvde jeg meg på et såkalt pop up kort. Jeg fant malen på det her og inspirasjon hos denne bloggen her.

Når jeg først bare fant ut hvordan jeg skulle gjøre det, og etter litt prøving og feiling, var det faktisk ganske gøy. Tor nok jeg kommer til å lage flere av disse.

Jeg hadde lyst å lage noe utenom hvitt og sølv, som er vanlig til bryllup, og endte opp med ett gammelrosa og beige kort.




Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene: 

Card and scrap-vinger 
Kort o mania-  Sommerfugler
Vintageutfordring-anything goes 

Ønsker meg et eget hobbyrom for det blir så innmari mye rot når jeg må drasse scrappesakene mine inn og ut av boden. Ja, ja... Kommer tid, kommer råd ;-)

Ha en fortsatt fin dag alle sammen :-)

2 kommentarer:

Jytte sa...

Åh, hvor et yndigt kort!
Smukke farver og flot stil.

1000 tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

Anette sa...

Takk for det Jytte :-)