fredag 19. august 2011

Pengepung

På S&S har de skjønne veskelåser, og på nettiden deres her kan dere printe det ut og sette i gang med pungproduksjon. Jeg fikk det ikke til å passe helt med den veskelåsstørrelsen jeg hadde kjøpt, så måtte forminske og omgjøre litt på mønsteret. Men det ble da en pung til slutt.

Koselig kveldspusleri som ikke tar så alt for lang tid når man først har knekket "pungkoden". Det som tar tid er å sy stoffet fast til låsen.
Jeg har brukt to forskjellige stoffer og foret den med vatt for at den skulle bli mer fyldig. Vet ikke om det er nødvendig men syntes det gjorde seg. Har forøvrig to veskelåser til som ligger å venter på meg, så om ikke så lenge blir det litt mere pengepungproduksjon.

3 kommentarer:

Hanne sa...

du e jaggu en kløpper på symaskin! å hvilken snygg pung ni har! flaks at eg har bursdag før deg! :))

Anette sa...

He he, ja d e saint.. :-)

Fru Hex;) sa...

*ønske seg....*