søndag 7. oktober 2012

Pyntet fyrstikkeske

Da jeg var på scrappemessen forrige søndag kom jeg over noen store fyrstikkesker som bare ventet på å få bli med meg hjem. Er ingenting i veien for å bruke vanlige, som man finner i dagligvarebutikker altså. Så i går fikk jeg endelig satt meg ned for å pynte litt på disse. Koselig helepyssel etter at lillegull har lagt seg.

 Ble litt uklårt dessverre dette bildet, men hadde allerede pakket det inn når jeg oppdaget det
Blomsterarkene er kjøpt på Bikuben, og blonden kjøpte jeg hos Papirpikene på messen. 
Så måtte jeg jo finne på noe lurt, så da lagde jeg noen gaveposer av fyrstikkeskene og noen telys. En fin venninnegave for eksempel.
Cellofanposene har jeg kjøpt på Søstrene Grene. Der har de mye for enhver smak.

Ha en fortsatt fin søndag dere. Tror vi skal tilbinge store deler av den i badeland :-) 
Koselig for store og små!

Ingen kommentarer: