lørdag 28. juli 2012

Eskekort

Det er så mye fint man kan lage av papp og papir. Blant annet fine esker man lager selv og pynter. I dag skal vi i bryllup til en god venninne av meg, og da hadde jeg lyst til å lage noe fint til henne. Jeg har sett så mange fine esker rundt omkring på nettet, så da valgte jeg å lage en sånn. Å brette esken er veldig lett, og pyntingen er bare kos. Men tid tar det. Mest fordi jeg liker å gjøre det ordentlig, og for at jeg grubler mye på hvordan jeg vil den skal se ut. 

Så da var det bare å sette seg ned for  å finne en mal til brettingen av esken og det fant jeg her.


Her er esken ferdig pyntet



Innsiden av eskekortet

 Under eskelokket



 Her har jeg lagd en liten konvolutt for å legge pengegaven i. Søt eller hva?



Med dette eskekortet deltar jeg i de samme utfordringene som jeg gjorde med det forrige kortet mitt:

Card and scrap-vinger 
Kort o mania-  Sommerfugler
Vintageutfordring-anything goes


Nå skal vi snart ta på oss penklærne og dra. 
Forsatt fin lørdag alle sammen

2 kommentarer:

Anne Bente sa...

hvor er det smukt ♥
1000 tak for du deltager på Card and scraps udfordring
knusss♥

Gitte sa...

Rigtig smukt.
Tusind tak for at du deltog i udfordringen hos Card and Scrap.